TerraPia
Brendiranje // Ime brenda // Identitet // Ambalaža // Web
KLIJENT
TerraPia Skincare razvija vrhunske prirodne proizvode na bazi zeolita, prirodnog minerala vulkanskog podrijetla. Jedinstvena kristalinična građa zeolita, omogućuje uporabu u njezi kože, u zarastanju oštećene kože i dezinfekciji. Kozmetički pripravci nastali su kao potreba za prirodnim proizvodima provjerenog sastava za njegu kože lica, ruku i tijela.
CILJ
Kreirati pametan vizualni prikaz brenda u skladu s filozofijom prirodnog minerala I njegove djelotvornosti u svakodnevnom životu. Fuzija znanosti i prirode za djelotvorne proizvode široke primjene.
RJEŠENJE
TerraPia Skincare razvijena je kao projekt kompletnog brandinga koji se sastojao od kreiranja strategije, smišljanja naziva robne marke, dizajna identiteta ambalaže, dizajna I razvoja web trgovine, art direkcije te suradničkog procesa u kreiranju fotografija proizvoda. Vođeni strateškom studijom koja predstavlja ključne brend poruke, osmislili smo naziv TerraPia, koji jasno komunicira kurativna svojstva proizvoda, a ujedno predstavlja I esenciju proizvoda prirodnog podrijetla, gdje riječ Terra (lat. Priroda/zemlja) I Pia (lat. nježno), sugeriraju prirodne sastojke u njezi kože. Logotip terapija prikazuje heksagonalnu strukturu zeolita, a detalji brenda upotpunjeni su upotrebom zelene boje koja se reflektira mineralom zeolita, dok čiste minimalističke etikete I kodiranje naziva proizvoda naglašavaju znanost, tehnologiju te odbacivanje suvišnih - nepotrebnih sastojaka.
Ne koristite fotografije bez pismenog odobrenja autora.
© Studio 33