Regulator
Brendiranje / Identitet / Strategija
KLIJENT
Tvrtka Regulator dugi niz godina bavi se različitim načinima i izvorima hlađenja, grijanja te sanitarijama u domu. Novi način poslovanja zahtijevao je modernizaciju komunikacije i rada prema klijentima, stoga je bilo potrebno kreirati strategiju brenda te način komunikacije i novog vizualnog identiteta.
Grijanje, hlađenje i sanitarije nisu samo vatra, led i voda. Oni oplemenjuju dom, stvarajući atmosferu apsolutne udobnosti u kojoj je sve moguće. I igra i odmor. I druženje i slavlje. Oni stvaraju preduvjet za obiteljsko ili prijateljsko zajedništvo u kojem nastaju trenutci kojih se uvijek rado sjećamo. Oni pomažu da dom dobije dušu. Čista udobnost je potpuna udobnost. No, čista udobnost je i udobnost stvorena na održiv način, korištenjem najsuvremenijih tehnologija koje koriste obnovljive izvore energije. Suvremeni dizajn uređaja Regulatora oplemenjuje dom i kao detalj naglašava estetiku interijera.
CILJ
Posao tvrtke Regulator je stvaranje udobnosti doma u vidu fizičke udobnosti koju pruža grijanje/hlađenje, no istovremeno mora sadržavati i vizualnu komponentu brenda koja doprinosi potpunom osjećaju ugode i percepcije prema brendu.
RJEŠENJE
Vizualni identitet tvrtke Regulator suvremenog je i odvažnog izgleda. Prilikom kreacije samoga znaka logotipa, cilj je bio spojiti nekoliko komponenti te vizualizirati pojmove strujenja zraka, protjecanja vode, fluidnosti, ali i uklopiti sam monogram tvrtke. Kreiran je jednostavan znak koji može funkcionirati samostalno, a njegovom multiplikacijom moguće je proširiti sam identitet stvarajući jedinstvene uzorke/patterne. U sklopu identiteta odabran je i set brend boja koje je moguće provući i unutar interijera tvrtke. Logotip i cjelokupan identitet modularnog su karaktera, stoga su pogodni za mnogostruku upotrebu, skaliranje veličina i apliciranje u raznim situacijama i na različitim materijalima.
Ne koristite fotografije bez pismenog odobrenja autora.
© Studio 33