Opus Arena signalizacija
Signalizacija // Brendiranje
KLIJENT
NK Osijek ponosno predstavlja Opus Arenu, kapitalni regionalni projekt i najmoderniji stadion u Hrvatskoj, s 13.005 natkrivenih sjedećih mjesta i trening kampom. Posebna pažnja posvećena je zadovoljavanju standarda UEFA 4 kategorije, čime Opus Arena osigurava vrhunski doživljaj gledanja utakmica i pruža izvanredno iskustvo boravka i pripadnosti klubu. Ovaj projekt ističe se ne samo po svojoj funkcionalnosti, već i po inovativnom dizajnu, čime postavlja nove standarde u domaćem sportu.
CILJ
Novi stadion zahtijevao je sveobuhvatan sustav signalizacije, uključujući signalizaciju i dekorativne elemente eksterijera, interijera, tribina (oznake ulaza i sektora) te light branding fasade. Uz oslanjanje na već konzistentan i prepoznatljiv brending NK Osijeka, cilj je bio povezati klupske elemente i boje s identitetom novoizgrađenog stadiona, stvarajući skladnu i koherentnu vizualnu priču.
RJEŠENJE
Glavni modul prilikom brendiranja Opus Arene jesu prepoznatljive bijelo-plave linije, inspirirane zastavom NK Osijek, koje objedinjuju komunikaciju brenda i klupskih boja. Ove linije prisutne su u svim aspektima – sustavu ikonografije, dekoracijama, brendiranju svjetleće fasade te općenitom konzistentnom brendingu materijala Opus Arene.
Domaći slogan "bijelo-plavi" već je uhodan i prepoznatljiv simbol NK Osijek te je postao glavni inspirativni motiv. Od ulaza u prostor do samog stadiona, jasna signalizacija i dekorativni elementi služe za koordinaciju i usmjeravanje posjetitelja, posebno onih koji se prvi put susreću s Opus Arena kompleksom.
Ovaj projekt pokazuje kako arhitektura, dizajn i lokalna priča mogu zaživjeti i postati vidljivi te prepoznatljivi na široj sportskoj mapi. Opus Arena tako postaje kvalitetan primjer kako integracija vizualnog identiteta i funkcionalnosti može unaprijediti iskustvo posjetitelja i percepciju brenda, te stvoriti novu turističku atrakciju i simbol grada.
Ne koristite fotografije bez pismenog odobrenja autora.
© Studio 33