OINK

Ime brenda // Identitet // Ambalaža

KLIJENT
Sin ravnice bavi se uzgojem autohtone pasmine crne slavonske svinje, te proizvodnjom i prodajom suhomesnatih proizvoda. Poslovanje tvrtke je orijentirano na direktnu prodaju pojedinačnim kupcima, te prodaju poslovnim korisnicima poput restorana i hotela. Tvrtku Sin Ravnice osnovao je poznati hrvatski nogometaš Domagoj Vida sa svojim prijateljima.
CILJ
Svrha projekta uz osmišljavanje naziva robne marke i pozicioniranje mladog i potentnog brenda, bila je osmisliti dizajn ambalaže suhomesnatih proizvoda od slavonske crne svinje. Glavni problem ambalaže je njezina različitost u dimenzijama širine i visine, a osim toga i upotreba standardnih vakuumskih folija, koje same po sebi nisu atraktivne, te ne ostavljaju puno mogućnosti za dizajn.
RJEŠENJE
Kako bi klijentu osigurali prepoznatljivost i originalnost na tržištu, odlučili smo se za vedri look & feel proizvoda, koji direktno simbolizira sve kvalitete brenda Oink; originalne, ukusne, tradicionalne i domaće proizvode od crne svinje. Cilj koji želimo postići novom ambalažom proizvoda je kupcu sugerirati odnos prema uzgoju crnih svinja, njezina posebnost, kvaliteta i tradicija proizvodnje. Upravo iz tog razloga, osmislili smo set ilustracija kreiranih u tehnici linoreza. Tehnika linoreza nudi poseban osjećaj ručnog rada i majstorstva, tzv. zanata (craft). Ilustracije osim autentičnosti prezentiraju i paletu proizvoda, te direktno evociraju kupca na razmišljanje o proizvodima koje Oink nudi, njihove okuse i teksture.
No items found.
Ne koristite fotografije bez pismenog odobrenja autora.
© Studio 33