Vizualni identitet trebalo je osvježiti novim elementima, koji će omogućiti brendiranje na različitim materijalima. Kako bi to bilo moguće, bilo je potrebno osmisliti sistem koji nudi brojne mogućnosti apliciranja, a razlikuje se od ostalih klubova. Trokuti NK Osijek su geometrijski elementi u bojama kluba. Trokuti kao geometrijski lik daju dinamiku i naboj, simbolički predstavljaju energičnost i sport, a osim toga trokut simbolizira muškost te snagu... Šiljastim trokutom želimo također ostaviti dojam opasnosti, čime bi se naglasila fanatična borba igrača na utakmicama, zastrašio protivnik, a ujedno i potaknulo građane/navijače na ujedinjenje i navijanje za svoj klub. Osmišljeni su call to action slogan i hashtag za komuniciranje klupskih akcija, promocija, poziva, najave utakmica, pokretanje članova i navijača, te poticanje građana Osijeka na ujedinjenje i navijanje za svoj lokalni klub. U svrhu promocije i prodaje službenih klupskih suvenira, bilo je logično osmisliti i originalni naziv klupske trgovine odnosno robne marke. Početkom 70-ih godina prošloga stoljeća službene klupske boje postale su bijela i plava, koje su bile i ostale boje Grada Osijeka. Od tada, bijelo-plava kombinacija boja živi u grbu, imenu, stadionu, pjesmama... i predstavlja važan dio identiteta kluba. Upravo iz tog razloga predlažemo najlogičniji naziv robne marke “Bijelo Plavi”. Osim naziva robne marke, brendiranja službene suvenirnice, i razvoja kompletnog asortimana suvenira, naziv “Bijelo Plavi” također nudi izvrsne mogućnosti razvoja arhitekture brenda. Uz naziv “Bijelo Plavi” mogu se ubacivati riječi različitih akcija, proizvoda ili usluga čija je funkcija dodatna promocija brenda te prepoznatljivost kluba. Bijelo Plavi Klub, Bijelo Plavi Član, Bijelo Plavi Dan, ... Grafički element trokuta koji je korišten u redizajnu vizualnog identiteta, provučen je i u dizajnu logotipa robne marke, unutar slobodnog prostora između dva slova. Elementom trokuta zaokružena je cijela priča identiteta NK Osijek, a ujedno je izbalansiran i nespretni slobodni prostor između slova “LO” i “LA”. Logotip službene suvenirnice tretiran je kao usklik, što će na kraju krajeva i postati kada brend zaživi. U formi uskličnika za dodatnu je poveznicu s klubom i identitetom kluba korištena silueta grba NK Osijek.