Moostra
Ime brenda // Ambalaža // Identitet
KLIJENT
OPG Ćorić donosi na tržište vrhunske rakije u suvremenom ruhu, spajajući bogatu tradiciju s modernim pristupom proizvodnji i brendiranju. Kao obiteljski proizvođač s vizijom rasta, cilj im je rakiju predstaviti mlađoj, sofisticiranoj publici, oslobođenu zastarjelih stereotipa. Moostra rakija nije samo piće – ona je priča o inovaciji, kvaliteti i strasti prema domaćim proizvodima.
CILJ
Izazov je bio osmisliti vizualni identitet koji spaja tradiciju i suvremene trendove, približavajući rakiju novoj publici. Dizajn je morao jasno diferencirati vrste rakija i likera kroz prepoznatljiv vizualni jezik, omogućiti fleksibilnost ambalaže za buduće proširenje asortimana, privući pažnju u maloprodaji te osigurati dugoročnu prepoznatljivost brenda. Ključni dio identiteta bilo je i osmišljavanje imena brenda. Moostra je igra riječi inspirirana domaćim nasljeđem i storytellingom, koja aludira na "mustru" – prefriganu, domišljatu osobu, nekoga s karakterom i vlastitim putem, baš poput ove rakije koja izlazi iz tradicionalnih okvira. Istovremeno, mustra označava i vizualni uzorak – prepoznatljiv motiv koji se provlači kroz dizajn, stvarajući harmoničan, razigran sustav ilustracija i boja. Tako Moostra postaje rakija s pričom – od imena do dizajna, svaki element nosi svoju prepoznatljivost i karakter.
RJEŠENJE
Inspirirani karakterom brenda, stvorili smo Moostru – razigrani lik koji donosi osobnost i priču u svaku bocu. Ilustracije su dinamične, vibrantne i prilagodljive, s gradijentima koji odražavaju suvremen vizualni jezik. Svaki okus dobio je jedinstvenu paletu boja, osiguravajući prepoznatljivost i lakoću razlikovanja unutar linije proizvoda. Moostra nije samo etiketa na boci – to je koncept koji diše, raste i razvija se, ostavljajući prostor za buduće inovacije. Ovakav pristup stvara emocionalnu povezanost s publikom i redefinira način na koji percipiramo rakiju – ne samo kao tradicionalno piće, već kao moderni užitak s pričom.
Ne koristite fotografije bez pismenog odobrenja autora.
© Studio 33