Jedinstvenom pričom i specifičnom metaforičkom poveznicom imena s vlasnikom gin proizvodnje (Little Gipsy-Romić) i osnovne baze destilata višnje Cigančice, te kreiranjem pripadajuće etikete za bocu, osmišljen je slojevit i konceptualno zanimljiv vizualni izričaj.
Pri oblikovanju ilustracije, ideja je bila stvoriti prepoznatljiv identitet serije ginova, pri čemu će svaki novi okus
pratiti nova kompozicija ilustracije. Gin je u svojim početcima bio piće siromašnih, posebice u romskoj kulturi
na području Velike Britanije, odakle vuče svoje korijene. Vodeći se nekim specifičnostima života Roma,
prikazani su momenti karakteristični za njihovu kulturu i način življenja. Ples, glazba, nomadstvo, putovanja, tarot, bezbrižnost neke su od njih, kao i općenita atmosfera radosti i hedonizma.
Vibrantnim bojama naglašena je osebujnost i veselje života, a gotovo horror vacui (*lat.; strah pred prazninom) rasporedom elemenata na ilustraciji, stavljen je naglasak na aspekt pretjerivanja u svakom segmentu romske kulture. U konačnici, osmišljavanjem imena kao početne faze projekta, stvoren je i temelj koncepta ambalaže izrazite ritmičnosti i slikovitosti prizora.