Laura Var PR ambalaža
Ambalaža
KLIJENT
Laura Var portugalski je brend kozmetičkih proizvoda usmjeren na mlađu generaciju, takozvanu “Gen Z”. Kako bi popularizirala te promovirala vrijednosti i nove proizvode na tržištu, Laura Var koncipirala je premium kolekciju ruževa nazvanu “Never Just A Gloss”. Novo inovativno pakiranje cjelokupne kolekcije nije dio standardne ponude, već je zamišljeno kao PR proizvod za influencere i promotore branda.
CILJ
Glavni cilj prilikom dizajniranja bio je stvaranje upečatljive PR ambalaže koja će ostaviti dojam, zadovoljavati funkcionalne kriterije, biti ekološki prihvatljiva i u konačnici imati mogućnost višekratnog korištenja zbog svoje estetike i izražajnosti. Ambalaža uz sve navedene zahtjeve morala je odskakati od standardnih i često viđenih PR pakiranja te stvoriti u svakome pogledu “wow efekt.”
RJEŠENJE
Odgovorno poslovanje i briga o okolišu osnovna je premisa koju ovaj brend zagovara, stoga je PR ambalaža za šminku u potpunosti izrađena od visokokvalitetnog papira, pri čemu je pažnja usmjerena na kombiniranje različitih tekstura papira te holo folio sjajnih detalja, koji će istaknuti naziv proizvoda. Ambalaža je zbog specifičnosti otvaranja, sadržaja i kompletne produkcije “instagramično”, a sam čin otvaranja ima interaktivnu komponentu, te potiče korisnike na stvaranje jedinstvenog videa i seta fotografija uz upotrebu prepoznatljivog hashtaga #neverjustagloss.
Ne koristite fotografije bez pismenog odobrenja autora.
© Studio 33