American Bar Dollar
Brending // Identitet
KLIJENT
Glavni fokus American Bar Dollar-a u pripramanju hrane i ambijentu, zasniva se na tradicionalnom američkom roštilju i burgerima. Restoran je prilikom otvorenja koristio klasični simbol Američkog Dollara, no s vremenom se izgubio naziv restorana Dollar, kojega je krivom komunikacijom i vizualnim izričajem preuzeo stil kuhinje i samog ambijenta “Američki”. Restoran je ovakvom komunikacijom doveo u pitanje vlastiti naziv i brend.
CILJ
Cilj redizajna vizualnog identiteta je osmišljavanje logotipa koji će naziv restorana staviti u prvi plan, osnažiti brend i opravdati kvalitetu usluge, te postati simbol jednog od najboljih restorana u gradu i okolici.
RJEŠENJE
Sukladno nazivu restorana zadržavamo znak u obliku Dollara, a malom grafičkom intervencijom užarenog otiska roštilja, kreirali smo glavnu prepoznatljivost identiteta i ponude restorana - američki roštilj.
Ukoliko krenemo u dublju simboliku, znak ima još jedno značenje. Američke farme stoke koristile su se žigosanjem, brandiranjem stoke, kako bi označili vlasništvo a ujedno garantirali kvalitetu. U stilu cattle brandinga osmišljen je karakterističan unikatan sustav piktograma (ikona), koji je razvijen za potrebe signalizacije restorana, za promotivne svrhe i komunikaciju u prikazu jela unutar jelovnika.
Novim vizualnim identitetom American Bar Dollar-a želimo postići asocijaciju s mesom i pobudu želje za jelom, upravo ono što Američki BBQ barovi nude.
Ne koristite fotografije bez pismenog odobrenja autora.
© Studio 33