Suradnja sa STUDIO 33
Budući da ovo čitate, znate tko smo i što radimo. Ako ste ipak propustili vidjeti što nudimo, kliknite stranicu O nama. Naš je kreativni tim možda mali - ali mi to više volimo! To daje onu „obiteljsku“ vibru i svi koji posjete naš ured to mogu osjetiti. Tu smo Igor, Leo, Mario, Maja, ja i Jackie. Svima nam je stalo do naših klijenata, i budući da vjerujemo u njihovo poslovanje, ponosni smo što smo dio njihova uspjeha. Zvuči kao kliše? Da vjerojatno, ali to ne znači da to nije istina. Kažu "put od tisuću milja započinje jednim korakom", tako da ćete morati napraviti prvi potez.
1. korak - Kontaktirajte nas. Što možete izgubiti?
Ako ste staromodni poput mojih roditelja, možete posjedovati uspješno poduzeće s 20 godina starim logotipom izrađenim u Wordu, zastarjelim materijalima za poslovnu korespodenciju i gmail adresom. Izvrstan dizajn ne jamči uspjeh - ali dobro je mjesto za početak. Često nas kontaktiraju ljudi koji nisu sigurni u svoj budžet, i to je u redu. Razumijem kako cijena vizualnog identiteta vaše tvrtke ili proizvoda može biti izazov. Nakon što pogledate desetke internet oglasa u kojima freelanceri nude izradu logotipa za par stotina dolara, moglo bi se činiti suludo zaposliti agenciju i potrošiti tisuće za istu uslugu. Pa, u tome je kvaka - usluga je potpuno drugačija.
Dopustite mi da to pojednostavim, rad s freelancerom više sliči sprintu u 4 koraka. Pošaljete upit, oni pošalju ponudu, vi prihvatite i za nekoliko dana ponosni ste vlasnik novog logotipa. Ako vam se ovo i dalje čini dobro, ipak se zapitajte što je sljedeće?
Ovaj korak će vam oduzeti samo nekoliko minuta. Razmislite o mogućnostima koje bi se mogle dogoditi kao rezultat 5-minutnog napora.
Postoji nekoliko načina kako možete stupiti u kontakt s nama. Preporučujemo upotrebu naše kontakt forme. Imamo kratki obrazac koji možete popuniti, email adresu na koju možete pisati i kontakt telefone na koje možete nazvati. Ili nas možete kontaktirati na našim profilima na društvenim mrežama - što god se vama učini najzgodnije.
Ne brinite, tajnica vas neće staviti na čekanje i nećete dobiti neki generički odgovor e-poštom. Vjerojatno ćete kratko razgovarati sa mnom, Odineom (voditeljicom projekata) ili Leom (kreativnim direktorom).
2. korak - Upoznavanje. Jesmo li dobar fit
Nakon što primimo vaš upit, nećemo vas progonitii. Umjesto toga postavit ćemo nekoliko jednostavnih pitanja, kao što su:
-Kako se zovete i otkuda ste?
- Kako ste saznali za STUDIO 33?
- Recite nam nešto o svom poslu, proizvodu ili usluzi..
- Gdje je vaše poslovanje danas i gdje biste željeli biti? Kako vam mi možemo pomoći?
- Jeste li ikada surađivali s kreativnom agencijom ili freelancerom? Jeste li bili zadovoljni?
- Koliko vam je važan? Imate li definiran budžet?
Kako vaše poslovanje bude raslo, vjerojatno će vam trebati posjetnice, materijali za poslovnu korespodenciju, web stranica, dizajn ambalaže, baneri, naljepnice, aplikacija, copywriting, letci, katalozi ... popis može brzo postati izuzetno dugačak! Želite li zaista angažirati freelancera za svaki pojedinačni zahtjev? Je li freelancer zna vaše potrebe, jeli mu stalo do njih? Naravno da možete, ali trebat će vam netko kome možete vjerovati.
Partner koji vam pomaže i olakšava. Nije li sjajno kada možete nazvati i razgovarati o idejama, te prepustiti brige ljudima koji već poznaju vas i vaš posao, koji vam mogu dati savjet i prijeko potrebnu podršku? Partnerstvo u kojem možemo učiti jedni od drugih. Razgovor s klijentima iz područja s kojima prije nismo radili, motivira nas i nagrađuje! Svaki projekt za nas je novo iskustvo i još jedan projekt koji ćemo ponosno pokazati u našem portfoliju.
Ne zanimaju nas kratki jednostavni zadaci, već dugoročne suradnje!
Ukoliko tijekom razgovora o vašem projektu ne osjetimo povezanost i ne uzbuđujemo se, ili ako se ne smatramo najboljom agencijom za vaše potrebe, bit ćemo direktni. Možda nismo suđeni jedni drugima, ali nikada nećemo saznati ako ne napravite prvih nekoliko koraka ...
3. korak - Proučite naše ponude. Koliko ste spremni platiti za uspjeh?
U najbržem mogućem roku poslat ćemo vam našu ponudu. Sastojat će se od nekih pojmova koji vam možda nisu poznati, kao što su:
- Idejni projkekt
- Izvedbeni projekt
- Vrijeme korištenja
- Područje korištenja
- Obujam korištenja
- Produkcija
- Unutarnja ambalaža
- Vanjska ambalaža
ali ne brinite, svi pojmovi su detaljno objašnjeni u ponudi.
Ako ste prvi put kontaktirali agenciju i nemate prethodno iskustvo u kreativnoj industriji, naša ponuda može vam se činiti skupa. U stvarnosti to nije tako! Preporučujem da svakako istražite prije nego što kontaktirate agencije.
Ako cijenite naš trud, vještine i znanje, mi ćemo cijenit vaše vrijeme i novac.
Ne želimo "posao obaviti što prije". Želimo vam kontinuirano pomagati i savjetovati vas ."Posao" je mnogo više od dizajna logotipa, naziva robne marke, dizajna ambalaže ili web stranice. To je složena priča koja stoji iza vašeg posla.To je razlog zbog kojeg ustajete ujutro i svakodnevno vrijedno radite. Uredu, razumijemo. Pitanje je koliko ste vi spremni platiti za uspjeh?
Ne bi htjela da odbijete našu ponudu zbog nekih nejasnoća koje imate. Ako mogu pojasniti bilo kakve nedoumice, stojim na raspolaganju! Jeste li spremni za sljedeći korak?
4. Korak - Prihvatili ste našu ponudu. Krenimo na posao!
“Velika pobjeda, koja se danas čini tako jednostavnom, rezultat je niza malih pobjeda koje su ostale nezamijećene.”
Paulo Coelho
Hvala vam na povjerenju! Izuzetno smo uzbuđeni i željni započeti rad na vašem projektu.
Nakon prihvaćanja ponude, dostavljamo ugovor koji je potrebno potpisati i vratiti. Svrha ovog Ugovora je definirati naš poslovni odnos - isporuke, rokove, dinamiku plaćanja i troškove. Pružit će vam detaljan popis vaših prava i obveza, tako da ćete znati što možete očekivati od nas (i što se od vas očekuje) tijekom projekta, u slučaju prekida i nakon završetka projekta (na primjer autorska prava ).
5. korak - Kreativni brief (upute). Pomoć da ne lutamo.
Nakon potpisivanja Ugovora, poslat ću vam dokument pod nazivom "Brief". Sastoji se od pitanja i savjeta, posebno stvorenih za uslugu za koju smo angažirani. Odlično popunjeni brief trebao bi biti jasan, hrabar, točan, detaljan i inspirativan.
Klijenti često misle da je jednostavno uskočiti u projekt i vjeruju da svi izvan njihove tvrtke imaju istu viziju projekta. To je problem i gotovo nemoguće. Zbog toga je brief presudan za uspješno izvršenje projekta. Dovodi sve na istu stranicu, pomaže svima da dobiju istu viziju i određuje smjer projekta.
Vaši odgovori pomoći će nam da shvatimo vaša uvjerenja i očekivanja, konkurenciju, što vas razlikuje i čini boljima, kako biste željeli predstaviti svoj brend ili proizvod - i što vam se ne sviđa. Nije lako napisati sjajan brief, ali pomoći će nam od lutanja. Suradnja neće biti dobra ukoliko se ne razumijemo.
6. korak - Trudimo se i uživamo u procesu.
Samo zato što se trudimo, ne znači da se ne možemo zabaviti i uživati u poslu! Trebate biti uključeni u postupak i cijeniti budžet koji ste izdvojili.
Koristimo CMS za upravljanje našim projektima i komunikaciju s klijentima. Postavit ću vaš projekt i stvoriti profil za vas i sve koji su uključeni u komunikaciju. Popis zadataka bit će dodan projektu, u skladu s uvjetima navedenim u Ponudi koju ste prihvatili. Moći ćete ostavljati komentare, dijeliti povratne informacije i postavljati pitanja. Osim našeg CMS-a, možete me kontaktirati e-poštom, Skypeom, Viberom i mobitelom.
Naši projekti dijele se u tri faze:
1. Analiza / istraživanje
2. Idejni projekt
3. Izvedbeni projekt
Za početak će kreativni tim istražiti vašu konkurenciju i brainstormati o mogućim kreativnim konceptima. Moramo znati tko je vaša konkurencija i provjeriti dostupnost svakog imena ili identiteta kojeg osmislimo. Prezentirat ćemo nekoliko "idejnih rješenja", o kojima možemo razgovarati. Nakon što odaberete rješenje koje vam se sviđa, nastavit ćemo s drugom fazom, radeći na „izvedbenom rješenju“. Isporučit ćemo konačni dizajn u svim potrebnim formatima i dobit ćete pravo na korištenje dizajnerskog djela prema Ugovoru.
Ovo je generalni proces, jer se svaki projekt malo razlikuje i ovisi o usluzi koju pružamo. U ponudi možete pročitati više o našoj suradnji i uslugama. Tijekom ovih faza dostavit ćemo račune prema ponudi i ugovoru. Dinamika plaćanja i trošak svake fakture definirat će se unaprijed kako bi se izbjegla neugodna iznenađenja. U slučaju dodatnih zahtjeva ili preinaka koje mogu zahtijevati naknadu, svakako ću vas o tome pravovremeno obavijestiti prije nego krenemo s radom, dajući vam priliku da pregledate dodatne troškove i odobrite ih.
7. korak - Dugoročna suradnja. Definirajmo sljedeće korake i ciljeve!
“Putovanje nikad ne završava. Uvijek će biti rasta, poboljšanja, nedaća; samo moraš sve to prihvatiti i učiniti ono što je ispravno, nastaviti rasti, nastaviti živjeti u trenutku.”
Antonio Brown
Vjerujem da će naše putovanje biti uspješno na obostrano zadovoljstvo. Iako je našem projektu došao kraj, posao još uvijek nije gotov! Sada vas smatramo dijelom naše obitelji STUDIO 33 i radujemo se novim idejama koje ćete smisliti na putu do uspjeha.
Hvala na čitanju!
Autor: Odinea Sudic, voditeljica projekata