OINK odabran za Izložbu hrvatskog dizajna 19/20
Ukupno je na izložbu prijavljeno 497 radova, od kojih je Selekcijska komisija odabrala 294. Dizajnerska ostvarenja iz protekle dvije godine će od 20. listopada biti predstavljena na prvoj online Izložbi hrvatskog dizajna 19/20 te uvrštena u novu reprezentativnu tiskanu publikaciju Pregled hrvatskog dizajna 19/20 na preko 300 stranica, koja već 21 godinu dokumentira najbolje dizajnerske projekte u Hrvatskoj.
Ovogodišnje kategorije su: Dizajn vizualnih komunikacija, Industrijski / produkt dizajn, Dizajn u digitalnim medijima i dizajn interakcija, Dizajn ambalaže, Modni i odjevni dizajn, Prostorne i grafičke intervencije i sistemi, Cjeloviti projekt / proizvod te Koncept / inicijativa / kritički dizajn.
Svi selektirani radovi ulaze i u konkurenciju za Nagrade Hrvatskog dizajnerskog društva, najprestižnije domaće strukovne nagrade u području dizajna.
Najbolji radovi bit će predstavljeni i na Izložbi nagrađenih radova u Muzeju za umjetnost i obrt u Zagrebu u studenome 2020., uz svečanu dodjelu nagrada i promociju novog izdanja Pregleda hrvatskog dizajna.
Za OINK smo osmislili naziv robne markete dizajnirali vizualni identitet ambalaže proizvoda. Klijent je tvrtka Sin Ravnice, koju je osnovao poznati hrvatski reprezentativac Domagoj Vida sa svojim prijateljima.
- OINK je svima poznati zvuk glasanja svinje. Osim što je riječ posebna, potrebno ju je uzeti u obzir iz više razloga. OINK u sebi sadržava riječ INK, koja na eng. jeziku predstavlja crnilo (asocijacija na crnu svinju). Kako bismo klijentu osigurali prepoznatljivost i originalnost, definirali smo vedri look & feel proizvoda, koji simbolizira kvalitete brenda; originalne, ukusne, tradicionalne, domaće proizvode od crne svinje. Ambalaža sugerira odnos prema uzgoju crnih svinja i vrhunsku kvalitetu proizvoda. Pri izvedbi je korišten set ilustracija kreiranih u linorezu, koji nudi poseban osjećaj ručnog rada. Ilustracije prezentiraju paletu proizvoda te direktno evociraju njihove okuse i teksture.
"Svaka nagrada ili nominacija za nas je veliki motiv, jer time stječemo potvrdu struke da je projekt uspješan. Kada nam klijenti daju potpunu slobodu te vjeruju u naše vještine i savjete, takvi projekti najčešće i budu nagrađeni. Sudjelovanje na izložbi, ili potencijalno osvajanje nagrada, nisu samo reputacija nama kao autorima, nego besplatan i koristan marketing samim klijentima! Čestitke svim odabranim radovima!"
Leo Vinković, kreativni direktor
Pročitajte još članke: HDD i Glas Slavonije