September 23, 2020
Kampanja "Doma" za Osječku pivovaru
Kampanja "DOMA" i serija oglasa koju smo dizajnirali u vrijeme Corona lockdown-a za Osječko pivo.
Kampanju smo bazirali na potenciranju vrijednosti koje dom čine onim što jest. U ovom slučaju, dom je Slavonija, a brend koji ga predstavlja je Osječko. Iskorištena je jedinstvena prilika jer poruke koje je slala cijela Hrvatska (a i cijeli svijet) vikali su kroz sve medije: OSTANI DOMA - te poruke imaju dvostruko značenje.Naime, #OSTANIDOMA znači “ostani u karanteni i spasi svoj/nečiji život kroz fizičku izolaciju”, ali #OSTANIDOMA ujedno znači i “ostani u Hrvatskoj, ostani u Slavoniji, nemoj seliti”.Sad je prilika da ljudima damo jednostavan, zabavan i istinit odgovor na pitanje - ZAŠTO.
.jpg)
.jpg)
.jpg)

Klijent: Pivovara Osijek
Dizajn i Art Direkcija: Leo Vinkovic
Ilustracija: Maja Gjajic
Copywriter: Tonci Klaric
Voditelj projekta: Odinea Sudic