Kampanja "Doma" za Osječku pivovaru
Kampanju smo bazirali na potenciranju vrijednosti koje dom čine onim što jest. U ovom slučaju, dom je Slavonija, a brend koji ga predstavlja je Osječko. Iskorištena je jedinstvena prilika jer poruke koje je slala cijela Hrvatska (a i cijeli svijet) vikali su kroz sve medije: OSTANI DOMA - te poruke imaju dvostruko značenje.Naime, #OSTANIDOMA znači “ostani u karanteni i spasi svoj/nečiji život kroz fizičku izolaciju”, ali #OSTANIDOMA ujedno znači i “ostani u Hrvatskoj, ostani u Slavoniji, nemoj seliti”.Sad je prilika da ljudima damo jednostavan, zabavan i istinit odgovor na pitanje - ZAŠTO.
// EN
The campaign is based on emphasising values that make a home. In this case, home is Slavonia and the brand it represents is Osijek.Due to COVID-19 pandemia, media in Croatia (and the whole world) broadcasted messages telling people to STAY AT HOME. A unique opportunity presented itself since these messages can have a double meaning.#OSTANIDOMA means "stay in quarantine and save your / someone's life through physical isolation”. However, it can also mean "stay in Croatia, stay in Slavonia - don't move abroad”.
Klijent: Pivovara Osijek
Dizajn i Art Direkcija: Leo Vinkovic
Ilustracija: Maja Gjajic
Copywriter: Tonci Klaric
Voditelj projekta: Odinea Sudic